Filtrul de particule

Filtrul de particule auto DPF – FAP
Scoaterea filtrului de particule. Software care dezactiveaza filtrul de particule
Daca filtrul de particule (DPF – Filtru de particule diesel / FAP – Filtru aditiv pentru particule) este grav infundat si se defecteaza, puterea scade, consumul creste si ledul Check Engine se aprinde. Exista doua optiuni – fie schimbati piesa de schimb scumpa parte sau scoateti filtrul de particule atat din program, cat si din sistemul de evacuare. A doua solutie este de cateva ori mai ieftina, dar necesita in primul rand o actualizare software de inalta calitate. Adesea, functionarea corecta este garantata cu toti senzorii functionali si conectati , chiar si in ciuda inchiderii sau emularii software-ului. Doar in unele cazuri, partea mecanica ar trebui sa includa si deconectarea senzorilor de presiune diferentiala si/sau de temperatura de evacuare de la conectori.

O alta oportunitate pentru clientii nostri este emularea software a unui filtru de particule functional . Adica, schimbarea codului de functionare in asa fel incat orice citire de la senzorii care monitorizeaza functionarea filtrului de particule sa fie perceputa ca normal si sa nu conduca la erori sau regenerare. Aceasta este in primul rand o emulare a functionarii senzorilor de presiune diferentiala si temperatura de evacuare.

Atentie! Toate vehiculele cu semnal activ Check Engine sunt supuse unei diagnosticari obligatorii inainte de efectuarea oricaror lucrari ulterioare! Toate defectiunile altor sisteme sunt supuse remedierii si pot provoca in mod independent un mod de urgenta chiar daca serviciile noastre sunt furnizate corect . Cu exceptia cazului in care se specifica altfel, dupa indepartarea mecanica, toti senzorii trebuie lasati pe loc si trebuie asigurata integritatea firelor si permeabilitatea adecvata a tuturor conexiunilor tubulare.

Oprirea filtrului de particule software si indepartarea mecanica
O solutie software pentru un filtru de particule este intotdeauna combinata cu lucrul mecanic, altfel elementele poroase vor continua sa acumuleze depuneri, ducand la aceleasi probleme. Aproape toate masinile sunt acceptate, iar pretul poate fi calculat facand clic pe orice rand din catalogul de autoturisme si echipamente grele .

Solutiile noastre includ cele mai tipice coduri si, de asemenea, iau in considerare toate defectiunile de diagnosticare curente, fara a afecta alte sisteme in afara domeniului de activitate. Prin urmare, in viitor, diagnosticarea cu drepturi depline este posibila in cazul oricaror defectiuni, iar in cazul unui cod atipic intr-un sistem deja dezactivat, actualizarile sunt posibile in cadrul certificatului de garantie .

Pretul pentru dezactivarea filtrului de particule este de la 75% din pretul serviciilor de chip tuning conform cataloagelor de chip tuning pentru autoturisme sau vehicule comerciale .
Lucrarile mecanice se organizeaza separat la reciclarea ceramicii la locul de munca, se acorda o reducere de pana la 20% la gama de servicii.