Pops, Bangs si Trosnituri explicate

Ce este o remapare pop & Bang?
Dezactivare, intreruperea combustibilului
Modul pops and bangs si trosnet se mai numeste si decelerare trosnet de esapament, esapament popping, burble, masina backfire, crackle map, anti-lag system (ALS), dezactivati oprirea combustibilului, barbotare de intrerupere a combustibilului, impingere clocotind, sau are ca rezultat o harta de decelerare. acele bretonuri bestiale si garaiturile sanatoase de la evacuare cand pedala de acceleratie este eliberata.

Ofera o adevarata experienta de masina de curse.
Posibil pentru fiecare masina si model.
Usor de adaugat (si de indepartat).

Cum sa faci evacuarea Pop si Bang
Exista 2 modificari care au ca rezultat breton pop.

  1. Dupa ce pedala de acceleratie este eliberata, alimentarea cu combustibil nu este intrerupta imediat. Este intarziat pentru a furniza combustibil si in timpul deceleratiei, schubabschaltung deaktivieren.
  2. Urmatoarea modificare este o modificare a timpului de aprindere pe care o intarziem. Aprinderea care provoaca un front de flacara are loc mai tarziu decat de obicei – chiar si atunci cand supapa de evacuare se deschide – si acest lucru face ca frontul de flacara sa aiba loc in interiorul cilindrului, dar si in spatiul care leaga supapele si evacuarea, dand astfel sunetul dorit. .

Principalul avantaj este ca in timpul decelerarii, fluxul de ardere intarziat va trece si de turbocompresor, determinand turbo-ul sa-si mentina turatiile ridicate in loc sa piarda turatiile din cauza lipsei debitului de evacuare care s-ar intampla fara modificare. Pe langa beneficiul coloanei sonore, asta inseamna si ca masina ta va fi mai rapida. Acest lucru se datoreaza faptului ca turbo care functioneaza inseamna ca nu pierdeti timpul cand apasati din nou pedala. Timpul de reactie este vizibil mai scurt, iar turbo lag-ul este practic inexistent, asa ca numim si acest mod anti-lag.

Un alt avantaj pentru care opteaza multi dintre clientii nostri este sa aiba acelasi sunet atunci cand masina nu se misca deloc. Pops si bubuituri sunt considerabil mai puternice atunci cand masina se misca, dar sunetul la starea nemiscata ofera, fara indoiala, un indiciu de ce este capabila masina cand in sfarsit porniti.

Partea buna si rea a lui Pop & Bang
Pop & bang suna minunat! Le puteti auzi cand ridicati pedala de acceleratie in timpul, deceleratiei sau franarii sau cand eliberati pedala de acceleratie intre schimburi. Cu siguranta intoarce multe capetele, dar iti ofera si senzatia de a conduce o masina sport hardcore, deoarece aceste tipuri de sunete au fost de obicei rezervate supermasinilor de top. Ei bine, acum le poti avea si tu!

In al doilea rand, pentru motoarele turbo, adauga un alt beneficiu al sistemului anti-lag mentionat, care imbunatateste mult timpul de reactie al turbocompresorului. Dupa modificarea pop & bang, masina dumneavoastra cu turbo nu numai ca va suna mai rau, dar va fi si mai rapida si va oferi acea senzatie uimitoare de acceleratie continua, de care le lipseste multe masini cu turbo.

Toate partile rele sunt inerente datorita mecanismului pop si bang, iar cele mai devastatoare provin din modificari care nu sunt efectuate corespunzator. Daca modificarea pop & bang este efectuata corect, riscurile inca exista, dar cu siguranta nu sunt atat de periculoase.

Cele mai devastatoare efecte secundare pentru motorul dvs. includ deteriorarea supapelor, turbinei si capetelor pistonului din cauza exploziilor care au loc la temperaturi foarte ridicate. Aceste componente din afara cilindrilor nu sunt destinate sa intre vreodata in contact cu temperaturi atat de ridicate.

Aceeasi caracteristica inseamna ca pop & bang Stage 2 nu este cea mai buna optiune pentru masinile care au evacuare stoc cu catalizator. Daca doriti Pop & Bang Etapa 2, va trebui sa indepartati catalizatorul stoc. Etapa 1 Pop & Bang se poate face pe piese stoc, inclusiv catalizatorul si va avea ca rezultat pops si breton mai bland

Multi oameni care inteleg cum functioneaza motoarele cred ca aprinderea tarzie inseamna automat ca performanta este ingreunata, deoarece cel mai bun moment pentru aprindere este atunci cand pistonul este in pozitia de sus, sau chiar inainte. Totusi, acest lucru nu este asa. Potrivirea aprinderii intarziate cu momentele de sarcina scazuta inseamna ca acest lucru se intampla numai atunci cand ridicati piciorul de pe pedala de acceleratie, astfel incat sa nu se produca pierderi de performanta. De fapt, chiar si cu piciorul de pe pedala de acceleratie, turatiile mari ale turbo dupa modificare imbunatatesc raspunsul si performanta motorului.

Pop & Bang este sigur?
Chiar daca simplul fapt ca exploziile au loc in spatiul care nu este proiectat sa faca fata temperaturilor rezultate ar trebui sa insemne ca pop & bang nu este sigur, daca modificarea schubabschaltung este dezvoltata corespunzator, este sigura.

De fapt, multe companii de automobile, cum ar fi VW, BMW, Mercedes-Benz si Lamborghini ofera functia OEM pop & bang si aceasta este sigur sa fie sigura. In majoritatea cazurilor, aceasta functie este activata in modul sport.

A fi prea agresiv cu modificarile pop & bang poate duce la pierderea puterii si daune grave la motor, supape, turbo si evacuare. Cu toate acestea, testarea si masurarea amanuntite asigura un mod complet sigur si suna grozav.

De aceea este important sa alegi optiunile cu intelepciune. Ne mandrim cu reputatia noastra binemeritata si de lunga durata si putem revendica siguranta modurilor din etapa 1. Cu toate acestea, din cauza naturii lor agresive si a nivelurilor variate de modificare, facem doar modurile din Etapa 2 pe responsabilitatea dumneavoastra.

Merita?
Continuam sa primim o crestere a comenzilor pentru modurile software schubabschaltung pop & bang si lucram ore suplimentare pentru a ne mentine compania in fruntea lotului atat in ​​ceea ce priveste calitatea, cat si numarul de ECU pentru care oferim pop & bang.

Acest numar mare de comenzi inseamna in mod clar ca clientii nostri sunt multumiti. Iar sunetul este prea bun!