Grafice de putere auto

Grafice de putere a motorului inainte si dupa reglarea cipului


Unitatea de control al motorului proceseaza sute de parametri care afecteaza puterea finala a motorului cu ardere interna. Munca noastra implica analiza subtila si modificarea algoritmilor de functionare a motorului in cadrul resursei permise, schimband punctele cheie cu o rafinare suplimentara pe baza feedback-ului clientilor.
Reteaua noastra dispune de tot ce este necesar pentru modificarea calificata a programelor de control . Folosim dezvoltarea noastra unica, care reproduce logica blocului si identifica blocajele care limiteaza performanta la nivelul necesar. Ca urmare, se construieste un program al unui program standard si optimizat si doar punctele fundamentale sunt supuse modificarii pentru a obtine rezultatul dorit. In esenta, abordarea noastra este o continuare a logicii inginerilor de motoare, care poate fi obtinuta si prin incarcarea unui program de fabrica mai puternic.


Aceasta sectiune prezinta cateva grafice de putere dupa reglarea cipului , care demonstreaza clar rezultatele acestui intreg proces.
Pentru ca nu numai cifra de crestere este importanta, ci si largimea intervalului de operare. De exemplu, in linia Mercedes exista un motor de 250 CDI de 2,2 litri cu parametri declarati aproape identici cu cei ai unui motor de 3 litri. Graficele arata ca motorul produce un cuplu maxim sub forma unui varf ingust de performanta, in timp ce pentru motoarele cu un volum de 3 litri aceasta cifra vine sub forma unei bare mai late. Si in primul caz, cresterea se va datora in primul rand extinderii cuplului de varf cu cresteri relativ mici ale valorilor maxime, iar versiunea de 3 litri va avea o bara mai mare atat in ​​ceea ce priveste cifrele in sine, cat si in aspectul graficul.

Va rugam sa retineti, de asemenea, ca datele de evaluare a motorului pot diferi de exemplele date , deoarece diferitele versiuni ale programelor standard pot diferi in ceea ce priveste puterea, iar rezultatul final pe roti depinde de starea masinii si de procentul de pierderi in transmisie (10- 20%). In acest caz, numerele relative vin pe primul loc, aratand modificari ale cuplului dupa reglarea cipului .
Daca lista nu contine graficul necesar, uitati-va la motoarele similare in ceea ce priveste volumul si puterea, precum si la alte marci ale concernului (VAG – VW / Audi / Porsche / Skoda / Seat; Renault – Nissan; Peugeot – Citroen , etc.).