Indepartarea catalizatorului auto

Indepartarea catalizatorului


Scoaterea catalizatorului, intermiterea firmware-ului Euro-2, dezactivarea sau rezolvarea celei de-a doua sonde lambda


Convertorul catalitic este o parte integranta a unei masini moderne. Avand o structura poroasa si o zona mare de contact cu gazele, arde reziduurile de evacuare nearse in compusi mai putin nocivi. Continand metale destul de scumpe, un nou catalizator poate costa aproximativ o mie de dolari… si pot exista pana la patru astfel de piese intr-o masina.

In timp, convertorul catalitic al unei masini se poate defecta, o indicatie Check Engine apare intr-un stadiu incipient, apoi masina incepe sa conduca mai rau si sa consume mai mult combustibil. Fiind acoperit cu un strat de produse de oxidare, debitul catalizatorului scade, debitul si temperatura gazelor cresc. Ca urmare, catalizatorul incepe sa se deterioreze ; fragmentele pot infunda atat structura poroasa a acestui convertor, cat si a celor instalate mai departe, sau chiar a amortizorului. Toate acestea inrautatesc dramatic performanta motorului si pot chiar elimina posibilitatea unei miscari independente.

Intr-o astfel de situatie, este necesar fie sa inlocuiti, fie sa indepartati catalizatorul si sa-l convertiti in Euro-2 .

Atentie! Toate vehiculele cu semnal activ Check Engine sunt supuse unei diagnosticari obligatorii inainte de efectuarea oricaror lucrari ulterioare!
Toate defectiunile altor sisteme sunt supuse remedierii si pot provoca in mod independent un mod de urgenta chiar daca serviciile noastre sunt furnizate corect .

Senzor de oxigen fals sau program Euro-2
Rezolvarea celui de-al doilea sondei lambda
este cea mai ieftina solutie, dar nu deosebit de fiabila si nu completa. In primul rand, poate fi necesara o calibrare repetata si, fara o reglare precisa, masina va afisa in continuare ledul Check Engine cu codurile pentru catalizator. Ei bine, in al doilea rand, este necesara o sonda lambda functionala, care trebuie schimbata si in cazul in care esueaza.

Programul Euro-2 va costa putin mai mult, dar acest lucru este doar la prima vedere. In primul rand, puteti opri sau elimina fizic al doilea senzor de oxigen dupa catalizator. In al doilea rand, programul garanteaza functionarea corecta, ca masina nu va afisa o verificare a catalizatorilor si a senzorilor acestora si nu va intra in modul de urgenta cu un consum crescut. Si in al treilea rand, aceasta este linistea ta in timpul pregatirii inainte de vanzare a masinii, cand orice astfel de momente poate afecta pretul masinii sau chiar speria complet cumparatorul.

Pretul pentru dezactivarea catalizatorului este de la 70% din pretul serviciilor de chip tuning conform cataloagelor de chip tuning pentru autoturisme sau vehicule comerciale .
Lucrarile mecanice se organizeaza separat la reciclarea ceramicii la locul de munca, se acorda o reducere de pana la 20% la gama de servicii.

Daca aveti intrebari, nu ezitati sa intrebati !