Dezactivarea Ureei AdBlue SCR

Oprirea ureei AdBlue SCR NOX NH3


Indepartarea ureei AdBlue pentru orice marca si model auto.


Vehiculele Euro 5-6 sunt echipate cu un sistem de injectie cu uree, care este conceput in primul rand pentru a reduce emisiile de oxid de azot. Cu toate acestea, in ciuda simplitatii principiului, sistemul este format din unitati destul de mari si este slab reparabil, asa ca inlocuirea unei unitati implica mai multe elemente invecinate simultan. La temperaturi scazute, senzorii de nivel sau pompa de aditivi se defecteaza rapid, iar masina incepe sa numere inversa kilometrajul pana la oprirea planificata a motorului, ceea ce, in principiu, ii pune in pericol performanta.


Oferim indepartarea completa a sistemului AdBlue , atunci cand puteti elimina oricare dintre elementele sistemului – de la siguranta la controlerul de uree in partea electrica si de la pompa la duza si senzor in partea mecanica a sistemului. Cantitatea minima de lucru in afara de programul de oprire a ureei in sine este sa scoateti conectorul din controler sau sa scoateti siguranta acestuia.

Cele mai comune exemple in randul autoturismelor sunt masinile europene 2010+ cu controlere Bosch EDC17/MD1: Audi Q7 3.0TDI ; BMW X5 E7x 3.0TDI ; Mercedes BlueTEC 2.0-3.0TDI ML 350CDI , GL 350CDI , GLS 350CDI , GLE 350CDI , GLK 220CDI , GLC 200-220CDI , Vito 250CDI ; VW rafter 2.5TDI .
Dintre masinile dezvoltate in tarile asiatice, sistemul de injectie cu uree se regaseste sub controlul unitatilor Denso inca din aproximativ 2015: Mazda Cx-7 2.2TDCi ; Hyundai H1 2.5TDI 2017+ .

Ar trebui sa cumpar un emulator de uree sau sa dezactivez sistemul adblue?
Sistemul de injectie cu uree este utilizat pe scara larga in camioane, tractoare si alte echipamente de constructie rutiera, combinat cu un filtru DOC (Diesel Oxidation Convrter) ca catalizator. De asemenea, sunt utilizati pe scara larga emulatorii sistemului de injectie cu uree , care inlocuiesc principalii indicatori de performanta cu cei normali. Cu toate acestea, va permit sa rezolvati doar o parte a problemelor legate de functionalitatea generala a sistemului, inlocuind doar senzorii principali, dar nu puteti sa-i inlocuiti complet, sa schimbati puterea sau sa dezactivati alte erori sau sisteme ( filtru de particule DPF , carter). sau circulatia gazelor de esapament EGR ). De asemenea, emulatoarele ieftine pot esua in orice moment dupa ce au servit o perioada de timp, iar inlocuirea va necesita achitarea costului integral al emulatorului, asteptand livrarea si instalarea de catre specialisti.
Prin urmare, oprirea ureei in unitatea de control al motorului cu o garantie de pana la 10 ani, desi oarecum mai costisitoare in prima etapa, este o solutie mai fiabila, iar posibilitatea de crestere a puterii sau necesitatea de a repara alte sisteme ofera sfaturi in cele din urma. barem in favoarea unui program de calitate.

Defectiunile sistemului de injectie cu uree apar pe aproape orice echipament modern – atat intern, cat si strain.
Mitsubishi Fuso Canter 3.0TDI – EDC17CP52.
Dodge / Kamaz / Nefaz / KRAZ cu motoare 6.7 TDI Cummins CM2150-2880, 11.7 TDI Bosch EDC7.
MAZ cu motoare 11.6TDI WP12.430 EDC17CV44.
Foton Auman 10.0-12.0TDI 2014+ EDC17CV44
MAN TG -A,S,L 10.5TDI 2011+
Iveco Stralis 8.0-10.3TDI 2009+
Volvo Volvo 12.8TDI 2008+
Hino 30.04-TDI 2008+ motor Hino 302.04-10.3TDI
La fel si tractoare si echipamente de constructii – Caterpillar , JCB , John Deere , CLAAS si multi altii .

Atentie! Toate vehiculele cu semnal activ Check Engine sunt supuse unei diagnosticari obligatorii inainte de efectuarea oricaror lucrari ulterioare!
Toate defectiunile din alte sisteme sunt supuse reparatiei si pot provoca in mod independent un mod de urgenta, indiferent de alte opriri .

Pretul pentru dezactivarea ureei AdBlue este de la 85% din pretul serviciilor de reglare cip conform catalogului de reglare cip pentru autoturisme sau vehicule comerciale .
Daca aveti intrebari, nu ezitati sa intrebati !