Chip Tuning Ascuns

Chip Tuning ascuns sau (Power Limited) al masinilor noi, mentinand in acelasi timp garantia dealerului pentru BMW, Mercedes, Audi, Toyota, Lexus
Tuningul ascuns al masinilor noi cu mentinerea garantiei dealer-ului nu este o sarcina usoara, care are mai multe solutii in functie de masina.

  1. Scanerul dealer-ului verifica originalitatea programului numai folosind un numar de verificare special (CVN). In acest caz, aproape orice modificari de program sunt ascunse daca sunt inregistrate cu CVN salvat si functioneaza fara erori. Aceasta optiune este potrivita pentru masinile dezvoltate in America, Japonia, Coreea si China. Daca aveti informatii despre contoare si ora inregistrarii programului (pe controlerele Bosch si analogi), este recomandabil sa efectuati lucrarile prin scoaterea unitatii sau in ziua unei vizite la distribuitorul oficial.
  2. Motorul din fabrica are putere maxima , iar scanerele dealerilor verifica originalitatea programului nu numai prin semnatura specifica si codurile de diagnosticare de fundal, ci si prin indicatorii de crestere maxima, cuplu si viteza din jurnalele de functionare a unitatii de control. Acest caz cel mai dificil este larg raspandit in industria auto germana, ceea ce limiteaza oarecum posibilitatile in etapa de service in garantie. Dar exista o cale de iesire – sa inregistrati blocul in modul de pornire doar pentru a creste puterea fara a modifica valorile maxime ale cuplului, presiunea de supraalimentare si limitele de viteza. In viitor, oferim posibilitatea de a actualiza programul la oricare altul in cadrul garantiei noastre deja extinse . In acest caz, contoarele si timpul de inregistrare vor ramane neschimbate, iar optimizarea transmisiei cuplului se poate face prin firmware-ul unitatii de control al transmisiei automate .
    Se testeaza o optiune alternativa – resetarea tuturor cadrelor de memorie si blocarea jurnalelor inainte de a vizita dealer-ul, ceea ce necesita unul dintre scanerele simple pentru a intretine masina.
  3. Motorul este disponibil in mai multe optiuni de putere , tranzitii intre care nu introduc moduri anormale in functionare, iar verificarea cu un scaner dealer va asigura ca programul se potriveste cu unul dintre programele din fabrica. Aceasta optiune este potrivita pentru toate masinile cu putere redusa, dar daca aveti informatii despre contoare si ora inregistrarii programului, este mai bine sa efectuati lucrul prin scoaterea unitatii sau in ziua inregistrarii la un dealer oficial. Un tip de tuning usor diferit iese in evidenta atunci cand hardware-ul ofera posibilitatea de a schimba moduri de functionare prin panoul auto – economie / confort / difuzor. Si in acest caz, pe baza uneia dintre aceleasi optiuni, puteti schimba doar modul sport fara sa le atingeti pe toate celelalte.

Sa vorbim mai detaliat despre a treia optiune.
Nu este un secret pentru nimeni ca multe masini vin cu aceleasi motoare din fabrica, dar cu putere diferita . Acesta este cel mai simplu mod de a extinde gama de motoare – de a dezvolta un motor si de a-l configura programatic la nivelul dorit, mai degraba decat de a crea mai multe motoare diferite. Diferenta dintre versiuni poate fi de aproximativ 40-50, sau chiar mai mult de 100 de cai putere! Si aceste configuratii sunt oferite din fabrica pentru o suprataxa semnificativa, in timp ce chiar si dealerii insisi ofera upgrade-uri mult mai ieftine. Baza noastra de date include sute de astfel de proiecte care va permit sa flashizati o masina cu un software de fabrica mai puternic . Acestea vor fi doar modificari ale software-ului nativ in locuri cheie, pastrand in acelasi timp numerele de bloc initiale.

In plus, acest lucru va va permite sa economisiti bani atunci cand cumparati o masina ! Alegand un motor cu putere incompleta in documente, nu numai ca primiti o reducere de sute de euro, ci si economisiti suplimentar la taxe de asigurare si de transport. Avand tot potentialul sub capota, programul din fabrica al puterii necesare poate fi obtinut oricand este convenabil – si, de asemenea, de 5-10 ori mai ieftin!

Tuning ascuns al masinilor noi, mentinand in acelasi timp garantia dealerului pentru BMW, Mercedes, Audi, Toyota, Lexus
Programe de tuning originale BMW
Cele mai comune motoare pe benzina cu turbina din linia BMW cu o imprastiere a puterii de pana la 50 de cai putere si 70 Nm:
1,5 – 109 / 136 CP;
1,6 – 136 / 177 / 184 CP;
2.0 – 184 / 192 / 204 / 245 / 252 CP;
3.0 – 306 / 326 / 340 / 360 CP;
4,4 – 555 / 560 / 575 CP

Motoarele diesel BMW sunt, de asemenea, renumite pentru gama lor larga de motoare.
2.0 turbodiesel 116 / 150 / 184 / 190 / 204 / 231 CP;
3.0 diesel cu o turbina – 218 / 224 / 245 / 258 / 265 CP;
3.0 diesel biturbo – 306 / 313 / 326 / 340 / 360 CP

Iar din punct de vedere al preturilor, aceste solutii din fabrica difera semnificativ si ele. De exemplu, X1 20d este cu 3000 de euro mai scump decat configuratia similara 18d. Si modelul Seria 5 cu motor pe benzina de 184 CP. cu aproape 6500 de euro mai ieftin decat versiunea de 249 CP. (date din surse deschise pentru 2019).

Programe de reglare din fabrica pentru Land Rover si Jaguar
Motoarele pe benzina Land Rover / Jaguar au o gama de putere foarte impresionanta – pentru 4 cilindri este o suta intreaga de cai, dar conform cataloagelor de piese de schimb. Piesele, atat motorul cat si turbinele, sunt aceleasi. V6-V8 SuperCharged vin cu control electronic al excesului de aer – astfel incat unitatea de control poate oferi, de asemenea, mai mult impuls si putere fara a schimba scripetele, asa cum a fost cazul modelelor anterioare.

2.0 Turbo - 200 / 240 / 249 CP
3.0 SC - 340 / 380 / 400 CP
5.0 SC - 510 / 525 / 560 / 575 CP

Motoare diesel JLR
2.0 TDI – 150 / 163 / 180 / 190 / 240 CP.
3.0 TDI – 211 / 245 / 248 / 292 CP

Cum ramane cu preturile acestor modificari? Range Rover Evoque in configuratia medie va costa 3500 euro pentru fiecare 50 CP. mai scump decat versiunea de baza, iar pentru un motor diesel, cei 30 de cai suplimentari vor costa 4500 euro.

Programe de reglaj din fabrica pentru Mercedes
Tuning ascuns al masinilor noi, mentinand in acelasi timp garantia dealerului pentru BMW, Mercedes, Audi, Toyota, Lexus
Aproape toate motoarele MB au mai multe optiuni de putere.
1.6 turbo benzina – 102 / 122 / 129 / 150 / 156 CP
2.0 turbo – 184 / 197 / 211 / 245 / 249 / 258 CP
3.0 V6 Turbo – 330 / 333 / 367 / 390 CP
4.0 V6 Turbo – 401 / 422 / 435 / 476 / 510 / 571 / 612 CP
4.7 V8 Turbo – 402 / 408 / 435 / 455 / 469 CP
5.5 V8 Turbo – 517 / 544 / 557-558 / 585 / 612 CP

Turbodieselurile Mercedes-Benz sunt poate cel mai larg grup in ceea ce priveste gama de putere intr-un singur motor – mai mult de 100 de cai!
1.6 CDI – 116 / 122 / 136 / 160 CP
2.1x CDI – 95 / 114 / 136 / 143 / 150 / 170 / 177 / 190 / 194 / 204 CP
3.0 CDI – 190 / 204 / 211 / 224 / 235 / 245 / 249 / 252 / 258 / 265 CP
3.0 BiTDI – 249 / 340 / 400 CP.

Diferenta de pret pentru astfel de modificari din fabrica este aproximativ aceeasi ca si pentru alte marci. De exemplu, diesel MV E200 150 CP. mai ieftina decat varianta cu index 250 cu o putere de 190 CP la 150 tr. (de fapt, toate cele 300, dar jumatate nu au fost numarate din cauza diferitelor configuratii).

Programe oficiale VolksWagen-Audi
Da, dealerii oficiali VAG nu numai ca vand masini de diferite puteri, ci uneori si solutii pentru reglarea propriilor masini.

Motoarele pe benzina de la VW-Audi, Skoda, Porsche au o gama larga de programe originale .
1.2 Tsi – 85 / 105 CP
1.4 Tsi – 122 / 125 / 150 / 160 CP cu o turbina
Motor 1.6 aspirat natural – 90 – 110 CP
1.8 TFSI – 120 / 152 / 160 / 180 CP
2.0 TFSI – 170 / 180 / 200 / 211 / 220 / 249 CP
3.0 TFSI – 290 / 300 / 310 / 333 CP

Motoarele diesel VAG au, de asemenea, o gama impresionanta de parametri din fabrica.
1.6 TDI – 75 / 90 / 102 / 105 / 110 / 116 CP
2.0 TDI – 75 / 85 / 115 / 140 / 143 / 150 / 170 / 177 / 184 / 190 / 204 CP
2.0 BiTDI – 180 / 239 CP
3.0 TDI – 204 / 224 / 240 / 245 / 249 / 286 CP

Diferenta de preturi pentru fiecare pas este destul de vizibila – de exemplu, dupa cum indica sursele deschise pentru 2019, Audi Q3 2.0T 180 CP. cu peste 6000 de euro mai ieftin decat o configuratie similara cu 220 CP. Oferim programul oficial Volkswagen sau Audi la un pret accesibil .

Versiuni din fabrica ale programelor Toyota
Dintre motoarele pe benzina, putem distinge 2.7 (163-185 CP) si 3.5 (249-273 CP), turbodieselurile sunt de interes principal in aceasta sectiune.

2.2 TDI 150 / 175 CP
2.5TDI 100 / 125 / 140 CP
2.8TDI 150 / 177 / 200 CP
3.0TDI 131 / 163 / 170 / 173 / 190 CP
4.5 TDI 204 / 235 / 249 / 265 / 272 / 286 CP

De la noi puteti obtine firmware oficial Toyota cu o reducere de 10% fata de optiunea de reglare obisnuita.

Programe originale Volvo
Volvo in cele mai recente caroserii foloseste adesea motoare cu 4 cilindri, reprezentate de o gama de putere foarte larga. In generatiile anterioare, au existat si multe versiuni ale motorului 2.4 D5 cu 5 cilindri.

2.0 Turbo - 122 / 150 / 203 / 240 / 245 / 249 CP
2.0 TDI - 120 / 150 / 190 / 215/ 235 CP
2.4 TDI D5 - 163 / 185 / 204 / 215 CP

Diferenta de pret a versiunilor din fabrica intr-o singura configuratie este de sute de mii de euro – Volvo XC60 versiunea de baza 2.0 D4 190 CP. costa cu 6700 euro mai putin decat unul cu putere maxima.

Restaurarea programului original
Uneori se intampla ca in bloc sa fie incarcat o reglare nu foarte reusita. Instalatorul a economisit bani la achizitionarea programului, l-a luat din surse neverificate sau tocmai ati primit o astfel de masina. Nicio problema – putem restabili versiunea din fabrica pentru jumatate din costul de reglare ! Da, da, cu o repetare aproape completa a procedurii de reglare, vom lua doar jumatate din cost si vom restabili programul din fabrica (in intregime sau in locuri cheie la nivelul original). Si daca trebuie sa faceti altceva in viitor, atunci va fi suficient sa platiti diferenta la optiunea dorita conform catalogului nostru. (OBD2 / cu indepartarea unitatii, daca nu sunt necesare alte servicii) sau poate fi inclusa in final costul programarii unitatii de control.

Daca aveti intrebari, nu ezitati sa intrebati !