ChipTuning Transmisiei Automate – DSG, CVT, S-tronic

Chip tuning al transmisiei automate – DSG, CVT, tiptronic


Pentru masinile grupului VW-Audi cu o cutie de viteze robotizata DSG, oferim o solutie cuprinzatoare pentru reglarea motorului cu ardere interna si a transmisiei automate, care va va permite sa utilizati in siguranta si eficient potentialul vehiculului.

Ce ofera reglarea programului de control al transmisiei automate ?
Doua puncte cheie – schimbarea mai rapida a vitezelor si cuplul crescut de la turatii mici – motoarele pe benzina devin similare cu motoarele diesel in ceea ce priveste transmisia cuplului! Masina conduce bine de la 1500 rpm, coboara mai putin si mentine o dinamica excelenta atunci cand pedala de acceleratie este apasata partial.
Programul nostru optimizeaza, de asemenea, intervalele de schimbare intre trepte, accelereaza raspunsul masinii la apasarea pedalei de acceleratie si ofera rezultate tangibile chiar si fara a instala un program de reglare pe motor !

Pe langa DSG , CVT-urile VL380-381 sunt acceptate si transmisiile automate Aisin AL1000, DL382, ZF AL551-951 (acest model este folosit si pe BMW ca ZF8HP), Temic DL800 (inclusiv pe Lamborghini).

Optiuni de reglare pentru VAG DSG DQ200 / 250 / 500
Nu este un secret pentru nimeni ca potentialul unei masini este limitat de software-ul de la motor si transmisia automata. Si aici este important sa stim la ce limite ne putem stradui atunci cand planificam un program de tuning. Tabelul de mai jos arata ca in varianta cu ambreiaje uscate potentialul cutiei este folosit cu aproximativ 80%, iar cu ambreiajele umede cu 60-70% sau mai putin!

Tastati DSG Tip ambreiaj Dimensiunile motorului Moment, Nm Masini
DSG7 0AM (DQ200) uscat 1,2 -1,8 250 Audi: A1, A3(8P – pana in 2013), TT; VW: Golf6, Jetta, Polo, Passat, Passat CC, Scirocco, Touran, Ameo; Skoda: Octavia (1Z – pana in 2013), Yeti, Superb, Fabia, Roomster, Rapid; Scaun: Altea, Leon (1P – pana in 2013), Toledo.
DSG7 0CW (DQ200) uscat 1,2 – 1,8 250 Audi: A3 (8V – din 2013), Q2; VW: Golf7, Passat (din 2015), Touran (din 2016); Skoda: Octavia (5E – din 2013), Rapid (diesel din 2013), Karoq; Seat: Leon (5F – din 2013).
DSG6 02E (DQ250) umed 1,4 – 3,2 350 Audi: A3 (8P – pana in 2013), TT, Q3; VW: Golf, Passat, Touran, Scirocco, Sharan, Tiguan; Skoda: Octavia (1Z – pana in 2013), Yeti, Superb; Scaun: Altea, Leon (1P – pana in 2013), Toledo, Alhambra.
DSG6 0D9 (DQ250) umed 1,4 – 2,0 350 Audi: A3 (8V – din 2013), Q2; VW: Golf7, Passat (din 2015), Touran (din 2016); Skoda: Octavia (5E – din 2013), Rapid (diesel din 2013), Karoq; Seat: Leon (5F – din 2013); Scaun: Ateca.
DSG7 0Cx (DL382-7F/7Q) umed 1,4 – 3,0 400 Audi: A4 / quattro (8W – din 2016), A6 (din 2011), A7 (din 2016), Q5 (din 2013).
DSG7 0GC (DQ381) umed 2.0 420 Audi: A3 (din 2017), Q2; VW: Arteon, Golf (din 2017), Passat (din 2017); Skoda: Karoq;
DSG7 0B5 (DL501) umed 2,0 – 4,2 550 Audi: A4 (pana in 2015), A5, A6, A7, Q5, RS4, RS5.
DSG7 0BT/0BH (DQ500) umed 2,0 – 2,5 600 Audi: Q3, RS3, TTRS; VW: Transporter/Multivan/Caravelle, Tiguan.
DSG7 0DL (DQ500) umed 2.0 600 VW: Arteon, Passat (din 2017), Tiguan (din 2016); Skoda: Kodiaq.

Cutiile pentru legendarul Porsche sunt, de asemenea, realizate pe baza DSG/S-tronic DL501 .
Unitatea are un alt nume si o abreviere fata de cuvintele germane PDK. Dar totul este inca bine optimizat prin actualizari de inalta calitate ale logicii casetei, care imbunatatesc tractiunea la viteze mici.
Si din 2020, firmware-ul PDK TC240 prin portul de diagnosticare a devenit, de asemenea, acceptat .

Chip tuning al cutiei de viteze ZF – VW-Audi, BMW
Este compatibila cutia de viteze BMW ZF8HP cu 8 trepte , care a fost instalata pe scara larga din 2013 pe majoritatea masinilor din concernul bavarez si este, de asemenea, solicitata de la alti producatori.

BMW Seria 1 (F20, F20 LCI)
BMW Seria 2 M235i-M240i (F22)
BMW Seria 3 (F30, F30 LCI)
BMW Seria 5 (F10/F11/F90, G30/G31)
BMW Seria 7 (G11/12)
BMW X3 (F25), X3 20d/30d/30i/M40i (G01)
BMW X4 (F26)
BMW X5 35i (E70)
BMW X5 (F15), BMW X5 M (F85)
BMW X6 (F16), BMW X6 M (F86) )

Si alte masini folosesc aceasta transmisie automata excelenta si pot fi reglate.
Chrysler 300 V6, 300 C
Dodge Charger V6, Durango V6 (2014-2017,2017+), RAM 1500 V6 (2013-19,2019+)
Jaguar XE
Lancia Thema V6
Volkswagen Amarok
Alfa Romeo Giulia / Quadrifoglio, Stelvio
Jeep / Quadrianglerfoglio /Wrangler Unlimited (JL)
Audi A4 (B8.5), Audi A6 (C7), A8/L (D4), Q5, Q7

Tuning transmisii automate de alte marci – Toyota, Ford, Renault, Mitsubishi
Aceste marci au inceput relativ recent sa fie acceptate pentru reprogramarea transmisiei automate, dar castiga deja rapid avant pentru reglarea programului de transmisie .

Pentru unele modele Toyota cu transmisie automata , optimizarea programului este disponibila pentru generatia 1 (76F0038/39/40/50/70/85 GearBox CAN-bus) si 2 (76F0199 GearBox P5-CAN-bus) cu imbunatatiri vizibile ale tractiunii in partea inferioara. si intervalul de viteza medie.

Pentru Mitsubishi acestea sunt CVT-uri pe Lancer X/ASX 1.8-2.0, Outlander XL 2.0-2.4-3.0 (MH8104F/512KB MH8106F/1MB); si transmisie automata Pajero Sport (2010+), Lancer X 1.5/1.6L (MH8102F/512KB).

Pentru Renault aceasta este o transmisie automata DC4, iar pentru Ford – cele mai populare modele Focus 3: cutii de viteze 1.6-2.0 si PowerShift 6DCT250 / 6DCT450.